
خبرگزاری آریا - رئیس سامانه 137 پلاس از شناسایی 32 معضل اصلی در سامانه ارتباط مردمی شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی، مهدی وحدت کار، رئیس سامانه 137 پلاس اعلام کرد: در دو سال گذشته سامانههای ارتباط مردمی با هدف بهبود رسیدگی به درخواستها و شکایات شهروندان بهروزرسانی شده است و اکنون 32 معضل اصلی برای مدیریت بهتر موضوعات شهری شناسایی شده است.
وی افزود: تمامی تماسهای مردمی بر اساس این 32 معضل دستهبندی شده و جلسات منظم با شهرداران مناطق برای بررسی و حل مشکلات برگزار میشود. برخی موضوعات جدید نیز مانند «ایمنسازی»، به دلیل اهمیت برای شهروندان اضافه شده است.
وحدت کار با اشاره به کاهش حجم تماسهای مردمی گفت: در شش ماهه اول سال جاری، متوسط تماسهای روزانه از حدود 9 هزار به پنج تا شش هزار مورد کاهش یافته است. این نشاندهنده پیشرفت در مدیریت مسائل اجرایی و بهبود فرآیند رسیدگی به شکایات شهروندان است.
وی همچنین تصریح کرد: پنج موضوع اصلی شهر که بیشترین تماسها را به خود اختصاص دادهاند شامل رفت و روب، حمل زباله، مرمت معابر، لایروبی و ایمنسازی هستند. برای هر معضل تحلیلهای دقیق مناطق و نواحی انجام میشود و وضعیت هر معضل با استفاده از ماتریس فراوانی درصد تغییر بررسی میشود تا مدیران اجرایی بتوانند اقدامات به موقع و مؤثر انجام دهند.
رئیس سامانه 137 پلاس در پایان تأکید کرد: هدف ما از این بهروزرسانی، افزایش دقت در تصمیمگیریها و ارتقای پاسخگویی به شهروندان است و تلاش میکنیم هیچ موضوعی از دید مدیریت شهری پنهان نماند.
انتهای پیام/